loading
Zobrazit:
Kraj:
Řadit dle:
Vyhledat text:


Administrativa

Inzerce práce v administrativě, nabídka a poptávka zaměstnání. Hledáte práci nebo nového zaměstnace? To Vám pomůže zprostředkovat naše inzerce práce.

Inzeráty 1 až 6 z 6
Hledáme schopné pracovníky/ce se změněnou pracovní schopností či invalidním důchodem na administrativní práci. Prosím o zaslání životopisu na e-mail: rotto@profiuklid.com. Bližší informace na 774 897 154.
cena: 0,- Kč
Moravskoslezský kraj
Přijmeme zaměstnance na pozici: Náborář personální agentury. Hlavní náplní práce je vyhledávání, oslovení a nábor nových zaměstnanců. K dispozici služební mobil, auto, notebook. Požadujeme zájem o práci s lidmi, praxe a flexibilitu. V případě zájmu mě prosím kontaktujte na tel. +420 605 553 857, případně emailem: jobkontakt@seznam.cz
cena: 0,- Kč
Hlavní město Praha
Česká firma hledá pracovníky na výpomoc na novém projektu. Náplní práce je zabezpečení odběrných míst, uzavírání smluv, reporting. Požadujeme PC gramotnost ( Excel ), spolehlivost, komunikativní osobu.
cena: 250,- Kč
Ústí nad Labem
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti: komunikace s výrobou, zástupcem HR oddělení a personální agenturou. Zabezpečení a odpovědnost za plynulý chod provozu: OLOMOUC a bližší okolí. Budete se podílet na výběrovém procesu, testování kandidátů během výběrového řízení. Motivace zaměstnanců. Administrativa, reporting. Zaměstnanecké výhody, benefity: Nabízíme nadstandardní finanční ohodnocení, služební automobil, notebook, telefon. Požadavky na zaměstnance: Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním středoškolské bez maturity, středoškolské s maturitou, VŠ. Osobnostní předpoklady a dovednosti: Zkušenost s vedením zaměstnanců - ,,parťák", team leader, mistr, AKTIVNÍ ŘIDIČ. Schopnost rychlého a samostatného úsudku. Své životopisy prosím posílejte na adresu: poradova@propersona.sk. Pro více informaci volejte : + 421 733 221 086.
cena: 0,- Kč
Olomoucký kraj
TSplus servis Hledáme parťáka :-) Vedení administrativní agendy,organizace provozu,podklady pro účetní. Požadujeme: Pečlivost,Samostatnost,Zodpovědnost, Příjemné vystupování, Selský rozum, Praxe s MS Office, Praxe na obdobné pozici pomínkou Nabízíme: Služební notebook a mobilní telefon Možnost Home office - 1 den v týdnu
cena: 18 000,- Kč
Hlavní město Praha

SŠ, 10 let praxe v administrativě (asistentka, recepční), znalost PC, komunik. AJ, hledám práci nejlépe v oboru na HPP. V případě zájmu mě kontaktujte na uvedeném tel. čísle nebo emailu.

cena: 18 000,- Kč
Hlavní město Praha